Sistem prozivke pacijenata
Kako funkcioniše sistem prozivke pacijenata?
Prilikom ulaska u ustanovu posetilac na prijemnom šalteru dobija papirić sa jedinstvenim brojem (odštampan putem termalnog štampača). Pacijent biva obavešten o tome da je stigao na red za pregled pojavljivanjem tog broja na informacionom displeju koji se nalazi u hodniku ispred ordinacije.
U hodniku
Sistem za prozivku pacijenata se može integrisati sa sistemom ozvučenja i da omogući medicinskom osoblju da putem mikrofona obavesti posetioca o tome da je stigao na red (u slučaju da to nije primetio na TV ekranu ispred).


U ordinaciji
Na lekarskoj radnoj stanici predviđen je softver koji upravlja sistemom prozivke pacijenata. Softver je integrisan sa MojDoktor portalom Ministarstva zdravlja koji se koristi za zakazivanje pregleda. Neke od opcija administracije za lekara su pozivanje sledećeg posetioca, prikaz koliko pacijenata je trenutno na čekanju, mogućnost odlaska na pauzu.
U samoj ordinaciji moguće je dodati taster zauzetosti kojim doktor može da signalizira da li je ordinacija zauzeta ili slobodna, redni broj ili “PREGLED U TOKU”.
Izdvojene reference
Specijalna bolnica "Termal"
Specijalna bolnica za rehabilitaciju ”Termal” u Banji Vrdnik smeštena je na idealnoj poziciji, između Beograda i Novog Sada, a u samom podnožju južnih obronaka Fruške gore – jednom od najlepših Nacionalnih parkova u ovom delu Evrope.
Teslaprojekt je za ovu specijalnu bolnicu i banju projektovao:
-
Video nadzor
-
Kontrola pristupa
-
Evidencija radnog vremena
-
Interfonski sistemi
-
Prozivka pacijenata
-
SOS signalizacija
-
Strukturni kablovski sistem (SKS)
-
Sistem tačnog vremena
-
Distribucija TV signala
